Za sva pitanja koja imate možete nam pisati na office@fagor.ba ili možete pozvati ili posetiti naš izložbeni salon u Srpskih vladara 9, Istočno Sarajevo, +387 57 317 269.
Aparate možete doneti na servis ili reklamaciju u naš izložbeni salon. Preporučujemo da nas pre toga svakako kontaktirate.
Saobraznost
Zakonom o zaštiti potrošača Fagor.BA (u daljem tekstu Trgovac) je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine (24 meseca) od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od dve godine, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Period saobraznosti može biti i kraći od dve godine. Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na besplatno servisiranje i reklamaciju kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja aparatom i korišćenjem aparata koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane lica koja nisu ovlašćena.
Fagor.BA garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na office@fagor.ba.
Reklamacije
Postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u zavisnosti od vremena kada je nastao kvar:
1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku prvog puštanja u rad.
To znači sledeće:
a) isporučeni proizvod je oštećen, nekompletan je (nedostaju mu neki delovi), ne odgovara specifikaciji ili projektovanoj nameni. U ovom slučaju problem se mora prijaviti na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i odmah prijaviti neispravnost ukoliko nešto nije u redu. Rok za reklamaciju je 14 dana ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket. Možete odbiti pošiljku ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen, a ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
b) ukoliko tokom prvog puštanja u rad utvrdite da proizvod nije ispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.
U ovom slučaju, kontaktirajte nas preko call centra, email adrese ili kontaktne stranice na našem sajtu kako bismo se dogovorili o načinu dostavljanja proizvoda.
3) Reklamacija na oštećenu pošiljku
Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.
Servisiranje i povraćaj novca
Serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca kod prijema robe koja nije bila ispravna kod prvog puštanja u rad. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je osam dana od dana podnošenja reklamacije lično u izložbenom salonu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga donosi se odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će sredstva biti vraćena.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom prvog puštanja u rad biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je serviser potvrdio Vaše navode.
Ambalaža nije sama po sebi dovoljan razlog da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Fagor.BA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ukoliko je kupac proizvod platio pouzećem povrat sredstava se vrši uplatom na žiro račun.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Fagor.BA , te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Fagor.BA zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da ako ste poručili proizvod i sa istom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena, nemate prava na povraćaj novca.
Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:
a) da reklamirani proizvod donese lično u naš izložbeni salon ili ga pošalje dostavnom službom na našu adresu u originalnoj ambalaži. Kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv; Takođe originalana ambalaža nije obavezna da bismo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju porudžbenice (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca);
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija na broj telefona našeg izložbenog salona.
Za više informacija možete nas kontaktirati na office@fagor.ba
Servis
Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, možete kontaktirati naš call centar ili izložbeni salon kako bi Vas informisali o sledećim koracima. U roku od 8 dana od dana reklamiranja uređaja u našem izložbenom salonu ili dana kada je reklamacija izjavljena putem telefona, dobićete odgovor na Vaš zahtev i posle toga reklamacija će biti rešena u primerenom roku.
Kako rešiti i skratiti vreme rešavanja reklamacije?
Uz uređaj je neophodno da nam dostavite originalni garantni list (u slučaju da je Trgovac za robu dao više od 24 meseca garancije) i kopiju porudžbenice. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi se izbegla eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije. Ukoliko recimo ne radi jedan element sistema najbolje je poslati čitav sistem.
Uz svaki uređaj napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar pojavljuje nakon dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da do toga dođe. Takođe je poželjno navesti sve detalje ukoliko kvar nije uobičajen. Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer se može doći u situaciju da se kvar ne otkloni i dobijete isti uređaj. Budite što detaljniji prilikom opisivanja.
Uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji i fizički oštećene komponente nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala nestručnim rukovanjem ili oštećenjem. U takvim slučajevima rizik prelazi na kupca.
U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da reguliše sve troškove prema servisu.
Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u Vašem i u našem interesu je da se reklamacije i servis rešavaju u što je moguće kraćem roku.
Vaš uređaj možete lično predati na servis u našem izložbenom salonu u Srpskih vladara 9, Istočno Sarajevo, ili nas kontaktirajte kako bismo Vam objasnili proceduru slanja uređaja pozivom na broj +387 57 317 269 ili na email office@fagor.ba.